marți, 13 septembrie 2011

Un picnic raw de nota 10


Duamne cat m-am distrat la acest picnic raw! Am mancat bunataturi, am povestit.. si am ras.. da am ras de ma durea burta! Eu.. care ma laudam ca am abdomen puternic si rezista! De unde.. doar coafura a rezistat! :)))
Intalnirea de duminica, 11 septembrie, a fost la inaltime. Toate reuniunile de acest gen au fost la fel, dar parca aceasta a fost cea mai cea! Desi intalnirea a fost anuntata doar cu cateva zile inainte, ne-am strans ca de fiecare data, in jur de 10.
Si ca sa nu mai lungesc vorba, si pentru ca o poza face cat o mie de cuvinte, iaca-ta gasca vesela, din Brawsov!

Locatia a fost minunata. Desi au mai fost oameni ce au pregatit la gratar si carnuri, padurea ne-a trimis aer curat si racoros!


Masa imparateasca, imbelsugata, cu bucate alese!
Acum detalii despre preparate, in ordine aleatorie.

1. Salata boeuf. Ha... v-am prins... va si gandeati ca am calcat stramb asa-i? Nu a fost salata boeuf, desi unii au cam cautat sunca :))). E o salata cu rosii, ceapa, conopida si un sos minunat cu tahini.
2. Pate de seminte in barcute de ardei
3. Branzica de migdale cu marar si ceapa, si oregano cu masline naturale
4. Salata de spanac cu rosii
5. Painici din seminte si din migdale cu mirodenii
6. Frigarui raw
7. Tabouleh
8. "Fasole" frecata.. sau sa fi fost batuta? :P. Vedeta a fost hrisca, urmata de usturoi. Ceapa marinata a fost si ea o delicatesa!
9. Salata de varza murata
10. piftelute in castronel ( un nou trend)
11. Turtite din ovaz
12. Tort cu ciocolata ( cu textura ciocolatei de casa )
13. Budinca Amaretto
14. Bomboane cu caise ( plus coriandru) si curmale (plus nucsoara)

O privire scurta in farfuria mea mare ( fara desert da?):
Flo - fotograful principal, degustand preparatele raw:
Si poze cu adunareaaa:
inainte de masa:

dupa masa... ioi cat am mancat.. si cat a mai ramas..
Da.. noi, fetele, am fost vedete. Am stat la fotografiat si apoi am dat si autografe :P
vedere de ansamblu (raw) :)))Si a papat tot! Ce fata mare avem!

Eu, toata rawz
Trupa serioasa:
efectul raw :)))

si..... un pic de "carnita". Fetele stie de ce :))) Sorry.. dar nu ma pot abtine! Muahahha
Fetelor.. pentru voi!

Cred ca v-ati dat seama din fotografii ce zi minunata a fost. Nu pot sa imi doresc decat un lucru: sa am parte cat mai des de asa ceva!

Ah... si am mai avut un invitat la picnic. O fiinta delicata, colorata, ce a stat cumintica la pozat!

11 comentarii:

  1. BRAVO Corina si Ramona!
    Nota 10! E tare frumos sa vedem atatea bunatati si fericire. Va iubesc,
    Mia

    RăspundețiȘtergere
  2. Citesc blogul tau de mult timp si imi plac retetele, fotografiile si felul tau de a scrie. Wow ce ciuda imi e ca nu am venit si eu... Am vrut sa vin, dar m-am gandit ca va fi greu cu copilu' de un an, care vrea sa-si bage manutele peste tot.

    RăspundețiȘtergere
  3. Kitty data viitoare te asteptam cu drag si cu fetita ca eu iubesc copii.

    RăspundețiȘtergere
  4. O, da....vino cu copilul, ca ne ocupam noi de el/ea :), in timp ce savurezi din bucatele alese si pregatite cu placere.
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  5. HI Dear, it is so nice to read your blog....I am sure when u would translate it, it would be a succes here!! Greetz and Huggs....Frans

    RăspundețiȘtergere
  6. Mia, iti multumesc. Si noi te iubiiiim! Si te vreeeem la intalniri raw!

    Kitty, asa cum a zis si Ramona, vino data viitoare cu bebelashul ca o sa fie pupat si strans in brate, si pozat, si alintat.. Toate cele! Si eu iubesc copii.. dar ii drept ca Ramona ii iubeste mai mult :P

    Frans, thank you..

    Coco.. o da! Bunataturi imparatesti!

    RăspundețiȘtergere
  7. pentru ca am promovat blogul tau pe care l-am apreciat din toata inima si cu toata sinceritatea, Ligia Pop m-a scos din grupul de prieteni "Alimentatia fara foc".Nu numai alimentatia ei e cruda dar si simtamintele. Merita sa fie compatimita. Inca nu-mi revin din soc. Sa ajungi la asa mojicii trebuie sa ai un caracter tare urat.
    Corella RoseMary

    RăspundețiȘtergere
  8. Corella RoseMary, sincer.. m-ai lasat fara cuvinte! Ar trebui sa fim cu toti uniti si sa promovam acelasi lucru: hrana vie si sanatatea! Mai multe nu pot comenta aici!
    Eu insa sunt alaturi de tine si iti multumesc mult pentru tot ceea ce faci. Ai tot respectul si admiratia mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari, Corina!

    Mi-a placut mult adunarea voastra vesela si sanatoasa! Bineinteles ca acum am si mai mult intrebari despre mancarurile raw, dar astept un moment mai potrivit sa ti le transmit ;)

    Pana atunci, sa ne auzim cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  10. avem si noi raw pot luck meeting around here in Austin, texas si m-ai inspirat sa le fac o vizita:) Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...